Felix Agus Fans - FAF-

Got Flu... Duh... Time okay gini... bleh pla kana flu... Derang cakap now musim buah so senang kena flu... sedangkan sia bukan jenis yang kuat makan buah... Apakah halnya...? This few days... sia rasa amat bored... Pagi have to do some part-time work then afternoon, log-in di www.felix-af.com. Well sia salah seorang member FAF yang bertumpuh di kawasan Penampang. Taking about FAF, sia rasa terkejut juga bila gogds (Webmaster FAF) bagi tau yang ada lanun dalam FAF yang menjualkan baju itu di luar untuk kepentingan dan keuntungan sendiri. Maybe dia jual murah or mahal but it's really make me mad! Apa dia pikir yang owner design tu senang² kah mo design. I wonder kalau designer dia tau... mesti dia sakit ati kalaupun dia nda marah. But kalau sia di tempat dia (as a designer), memang sia mengamuk punya. Senang² ja ni orang mo ambil kesempatan terhadap apa yang orang len punya kerja keras. Something yang nda sihat.
Ingat pasal menciplak ni,sia teringat ATAMA - Sabah Hip Hop Artist yang sedang hangat di perkatakan sekarang nie... Album dia pun kena cetak rumpak. The main question here is, kenapa the consumer macam nda buli tunggu sampai ATAMA really release his Revise Album? Kalau derang mengaku diri derang Fans, tunggu ja bah. Nampak jugak tu kesetiaan. It worth a wait in my opinion. Lagu dalam album ATAMA ni pun smua okay apa. Yang pasti it really worth every sen u spent on that album. Kalau masa launching dulu di KDCA jual RM44.90 pun sia rasa sia sanggup beli bah. Ini, cuma RM29.90 ja... mo juga cetak rumpak. Kamon lah.. This is not the way our music industry will grow. Apapun i wish ATAMA will be patience with this scenario, coz soon, derang sedar juga apa yang derang buat. Tu pun kalau pandai sedar lah. To all, please buy the original. Kamu nda akan rugi beli original!!!
Cakap sal original, teingat sia pasal Baju FAF tu... The thing yang sia dengar baju yang di ciplak tu sama ja macam yang real. Sampai sia dengar jemana t-shirt pun sama jenis. Ini meyakinkan sia yang "org dlm" yang bertindak mengaut keuntungan. Hebat juga derang ah. Sampai urang macam sia, KATAMA, gogds and even kiloy pun nda buli sedar! Sabar ja kamu geng... Sia akan survey jugak tu. So to all yang mo beli tu baju dan ada order directly dari sia, sia announce yang sia nda akan ambil order lai. Kamu bleh pesan directly at
www.felix-af.com/portal dan di situ, kamu bleh jadi Member FAF trus. Pastu isi borang pesanan t-shirt. Kamu bleh cari nick kiloy di sana.

Bookmark the permalink.

One Response to Felix Agus Fans - FAF-

Anonymous said...

sakit mata oo baca...