Finally Dapat Lagu!

Ahaks... For Almost 2 Weeks sia berpikir apakah lagu pilihan yang akan sia bawa untuk final nanti... so sia uda buat keputusan untuk nyanyi ni lagu. Koupusan Sogigisom By Abraham Edwin. Sia rasa ni ja lagu yang sia buli feel buat masa nie. Seperti kata Aldro John Gaisah, Pilih lagu yang buli Feel betul²! Kalau ikut lagu si Aldro yang paling ngam sia feel coz itulah yang sia hadapi sekarang! Onu Kinokousan Nuh! Tapi sia akan nyanyi lagu tu di pertandingan yang len. Mana tau sia terkeluar dari ni final, masih ada dua lagi pertandingan bulanan yang akan di anjurkan, Kalau sia terout. Format pertandingan ni ialah memilih 3 orang (1st, 2nd dan 3rd) untuk beraksi di Grand Final nanti... Bulikah??? Ahaks...
So kali ni sia mencabar diri sia dengan menyanyikan DUA lagu baru yang jarang orang dengar! Kira gamble lah. Tapi dalam masa yang sama, sia tulung juga promote lagu tu kepada masyarakat sini Penampang! Ahaks... nda kisah lah derang tau kah nda... yang penting sia nyanyi tu lagu. Kepada smua... TQ kerana support yang kamurang bagi sama sia... sia akan cuba buat yang terbaiklah... so for my final performance:

1. Milangad-Langad Toh - Reno Rodney Fabianus (KDM Idol 2005)
2. Koupusan Sogigisom - Abraham Edwin (Pusakag: Manambagas 1)


P/S: To Mr. Aldro John Gaisah TQ and please emel me at markiekadus@yahoo.com. TQ

Bookmark the permalink.

One Response to Finally Dapat Lagu!

Anonymous said...

Maan no kama kio marc...
Buat yang terbaik..
Jangan melebih dan jangan tak
yakin...buat ikut kemampuan..

sia tau ko buli ba tu marc...
naa..ngam lai tu ko nyanyi lagu baru n bantu promosikan lagu baru nie...mesti banyak urang datang p tingu nie partandingan..n kalau ko menang,mesti lagu nie naik n nama ko juga akan naik sama..

i trust u can do da best !!!