Injury again

apa lah nasib sia nie. I've just recovered from my 3-in-1 sick and now i injured my right leg. All because of Futsal. akculi dari monday lai sia pinya kaki nie suda 'kana'. Sia kana sipak oleh one of my friend masa men on Monday. tepelanting juga lah sia... sudalah sia slim begini. Wakakaka... The effect, sia susah mo jalan, tapi masi buli main lah...

But the worst is yesterday. I was about to shoot when my friend come from no-way and try to clear the ball. so, instead of kicking the ball, i kicked his feet... Punya lah sakit... tapi sia lari-lari lai sekejap. Tahan saja lah sakit... Still manage to play on the second game, and still manage to score one goal... Poacher goal lah... Sia nda selesa mo belari sakit saja sia rasa... So bila dia pinya sakit memuncak, and my thigh is starting to give me problem, i've decided to stop playing. Takut makin teruk. Come to my surprise bila sia buka kasut and my socks, my foot sudah bengkak! Adidididi...

Malam gitu, after i've returned home, here's the result.






Went for checkup today, because sia takut ada fracture sama metatarsal bone sia. ada juga kana xray lah. Tapi macam tiada... huh... Thank God. Maybe urat lah... Sebab kuat bah tu impact sia shoot. Even my friend Bandy pun masi rasa sakit. Tapi he's okay lah... Sia saja yang nda okay... Jalan pun tempang2 nie... nda siok btul jalan...

Nda la sia tau, macam mana nie? I hope it will be fully healed by next week as i'm going to Bali. Takan lah mo pigi melancong mo timpang2? Tak sesuai... Wakakakaka. Kalau konfirm bukan fracture, i am happy coz its a chance for me to play in the MOF Futsal tournament to be held in October. Harap bukan fracture, coz i will be out for atleast six month oh... no chance to play futsal, even badminton... hmmm... palis-palis...

KaDuS bilang:
Sia kana advise oleh doctor untuk ambil leave for two day. Half day lah kira... tapi since my colleague pun kana Red Eye, so sia rasa bagus dia yang ambil sick leave. Bagus-bagus kaki saja, kalau tambah red eye lai? sia yang truk oh... wekekekeke... So tu dokutur suruh sia buat keja ringan, jan banyak bergerak lah... hmmm. Bah okay lah

This entry was posted in , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Injury again

Beautydaffodil said...

Uinaaaa...bangkak sudaitu.Tp pikir2 better si mirah mata yg cuti. kalu nda satu upis jd penyokong MU the red devil. MU MU MU..hahaha

Pelangi said...

mcm kaki pompuan sa tingu tapi yg kin spoil ada bulu2 he he he.. siannnn si mark bah bila KFC ha ha ha